tirsdag den 28. februar 2012

Fml.♥

Ja. Fml. Sikke en dårlig dag. Man vågner op, og har den der "bad feeling" fra starten af. Så tager man i skole, og der driller det hele også bare. Undtagen timerne. Der kunne jeg tænke på noget andet. Noget andet end hende. 
- Ja, der er en "hun", som er skyld i mit dårlige humør. Jeg kalder hende for "hun", da jeg hader alt ved hende (hvilket også indbefatter hendes navn), og så vil jeg ikke give fakta om hende. 
- Hun er bare dum. Nogle gange skulle man tro, at hun prøver på, at ødelægge mit liv. Og det gør hun. Jeg hader hende for det. Og jeg kan aldrig tilgive hende. For det, som hun har gjort, er utilgiveligt. Men det er en lang historie. Måske fortæller jeg den en dag, hvor at jeg er i humør til det. Ja, det tror jeg.
- Jeg elsker Esther. Det er fantastisk, at hun er min veninde. Ja, faktisk en af de bedste. Hun er der virkelig for mig.
Nu magter jeg ikke mere. Jeg er udmattet. Hejhej!
- PS. Jeg skal til bisættelse i morgen. Så det bliver nok bare et til sørgeligt indlæg.

Sådan har jeg haft det i mit hoved i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar