onsdag den 15. februar 2012

Deeeejlig dag.

Heeeeeej. - Jeg er så glad i dag! Jeg har optaget musikvideo, chillet med veninder og været sammen med familien! Og så har jeg fundet ud af, at jeg skal i tv i morgen! Ja, det er rigtigt! Jeg er utrolig spændt! Det er da helt vildt! Heh. - Jeg har haft en god dag, det var sindssygt sjovt at optage videoen. Svært, koncentreret og sjovt! Jeg har klart lært noget nyt! Jeg hyggede med mine veninder derude, det var fantastisk, at de også skulle være med! - Jeg kom hjem, og var træt. Totalt udkørt. Resten af dagen var vi sammen med min tante og farbror og kusine. Vi byggede et stort sørørverskib ud af pap og rør på deres stuegulv. Det var mega sjovt, bortset fra, at jeg brændte mine fingre på en lim-pistol. Så nu har jeg brandvabler på mine fingre. De svier og brænder. Jeg hader dem. - Jeg skal i tv i morgen! Og jeg har fødselsdag i morgen! Og jeg skal til fest hos en ven! Det bliver en fantastisk dag. Og udover at jeg skal opleve en masse nye spændende ting, så har Shik lovet mig, at hun vil se mig i tv. Det er jeg utroligt glad for, thihih. - Nårh, jeg må hellere få min nattesøvn. Godnat!

2 kommentarer:

  1. Lyder utrolig dejligt!
    - Glæder mig til at se dig i tv i morgen, thihi.<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tihih.<3 - Jeg glæder mig også, det bliver for vildt.

      Slet